2018. augusztus 22. Menyhért, Mirjam
Miskolc
16°C / 29°C
Teltház előtt debütált a New York-i divathéten a magyar divatmárka, a Nanushka
hvg.hu
|
2018. február 13. 12:02
|
frissítve: 2018. február 14. 12:19
A New York-i divathéten először mutatkozott be a Nanushka, és közel háromszáz ember tekintette meg a magyar márka legújabb, 2018-as őszi-téli kollekcióját.

divatbemutato2_divathet.jpg

A brand közleménye szerint a divatipar krémje láthatta így Sándor Szandra ruháit, többek között az amerikai Vogue magazin szerkesztői, Lisa Aiken, a Net-a-Porter fashion directora és Flossie Saunders a londoni Times divatszerkesztője is ott voltak az eseményen.
 

divatbemutato_divathet.jpg

A 2018-as őszi-téli kollekciót a keleti és nyugati kultúrák találkozása ihlette. A Távol-Kelet kultúráját a szatén, selyem, a vegán bőr anyagok, a piros színek és a gyöngyök idézik meg, míg a pöttyös minták inkább Párizst és a Belle Époque hatását, a farmer anyagok és a stilizált A-vonalak a nyugati kultúrát juttathatják az eszünkbe. A Golden Arrow névre keresztelt kollekció részét képezik a krokodilbőr hatású vegán bőr kezeslábasok és övtáskák is, a közlemény szerint ezekhez ihletet a posztszovjet berlini klubkultúrából merített a Nanushka.

divatbemutato3_divathet.jpg

Nem

Olvasnivaló

Ajánlat