Ugrás a tartalomra

Felmatricázza a hulladékgyűjtőket a MOHU

minap.hu
Utoljára módosítva
2024. április 25. csütörtök 17:09
Fontos változásra figyelmeztet a MiReHu Nonprofit Kft., egyedi matricát kapnak a vegyes kommunális gyűjtőedények.

Éves egyedi matricát kap a MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt. (MOHU) a MiReHu Nonprofit Kft. szolgáltatási területén lévő valamennyi háztartás, közület a birtokában vagy a tulajdonában lévő települési vegyes hulladékgyűjtő edényzet annak érdekében, hogy azok a jövőben könnyebben azonosíthatóak legyenek – írja közleményében a MiReHu. Hozzáteszik, mivel éves matricáról van szó, ez azt jelenti, hogy a cég ügyfelei minden esztendőben új matricát kapnak majd.

A közlemény azt írja, minden matrica egyedi QR kóddal ellátott, valamint az ingatlanhasználó típusának megfelelően más-más színű.

– Az azonosító matricákon a QR kód mellett az érvényesség éve, az edényzet mérete és a szolgáltatási cím szerepel. Ez lehetővé teszi a nyomonkövetést, a közszolgáltatást igénybe vevők nyilvántartásában szereplő ingatlanhasználók azonosítását és segíti a gyűjtést végző kollégák munkáját – teszik hozzá.

Kiemelik, azoknak az ügyfelek, akik több felhasználási hellyel, illetve eltérő nagyságú edényzettel rendelkeznek, a matricákon feltüntetett adatok figyelembevételével szükséges felragasztania azt a megfelelő hulladékgyűjtő edényekre.

A MiReHu felhívja a figyelmet arra is, hogy a matricák színeinek is jelentősége van: eszerint megkülönböztetnek lakosságnak, közületeknek, időszakos szolgáltatással rendelkezőknek szóló matricákat. Azt is leszögezik, fontos ellenőrizni, hogy a MOHU által megküldött matricák mindegyike a megfelelő edényzetre legyen felragasztva.

– Az adott edényre vonatkozó matricát jól látható helyre szükséges felragasztani úgy, hogy a gyűjtést végző kollégák könnyen azonosítani tudják. A matrica ív a felhelyezést segítő útmutatót is tartalmaz. A matricák edényekre történő felragasztására a kézhezvételtől számított 30 nap áll rendelkezésre. A matricák felhelyezésének megtörténtét a MOHU és a MiReHu munkatársai is ellenőrizni fogják – teszik hozzá.

Az aktív szerződéssel rendelkezőknek a 2024-es évre érvényes matricákat az idei első negyedéves számlákkal egyidejűleg küldik ki. Az időszakos szerződéssel rendelkezők szintén most fogják megkapni matricájukat, viszont ezek a levelek számlát még nem fognak tartalmazni.

Nagyjából így fog majd kinézni az újonnan kiküldött matrica. Fotó: MiReHu

További információt a MiReHu ügyfélszolgálatán kérhet:
Email: ugyfelszolgalat@mirehu.hu
Telefon: +36 21 35 000 35
Személyes: 3527 Miskolc, József Attila utca 65.

További hírek

Olvasnivaló

Programok

Jelenleg nincsenek programok!