Kiment hozzá a NAV, rosszul lett
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) borsodi munkatársai felkerestek egy adózót, de a helyszínen, csengetésükre senki nem reagált. A kapu nyitva volt, feltételezték tehát, hogy a keresett személy otthon van, ezért telefonon is megpróbáltak vele kapcsolatba lépni. Sokadik kísérlet után vette csak fel a telefont, de már akkor zavarosan kommunikált.
Bár az eljárást sikerült befejezni, a jegyzőkönyv felvétele közben a férfi egyre rosszabbul lett. A NAV munkatársai azonnal mentőt hívtak, ami késlekedés nélkül kórházba szállította a beteget, ahol sürgősen ellátták az orvosok.
Nem ez volt az első eset, hogy a NAV dolgozóinak figyelmessége és lélekjelenléte előzött meg valamilyen bajt, vagy akár megmentette valakinek az életét - mutat rá csütörtöki közleményében a Nemzeti Adó- és Vámhivatal Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága.