Ugrás a tartalomra

Még mindig ők a kakasok a szemétdombon - triplázott a MiReHu

minap.hu
Utoljára módosítva
2024. december 02. hétfő 12:22
Harmadszor is Superbrands díjas lett a MiReHu Nonprofit Kft. A miskolci cég az évek során számos olyan programot dolgozott ki, amelyek segítik a helyes gyűjtési, kezelési gyakorlatok, valamint a fenntartható gondolkodásmód elterjedését.
Fotók: Horváth Barnabás

A Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága 2024-ben ismét Superbrands díjjal ismerte el a MiReHu Nonprofit Kft. munkáját. Az idén huszadik alkalommal odaítélt rangos díjat a vállalat immár harmadik alkalommal nyerte el, amely pozitív visszaigazolása a közösségért végzett folyamatos és elkötelezett munkájának - tájékoztat a hulladékgazdálkodási cég közleménye.

"A MiReHu Nonprofit Kft. elkötelezett a szemléletformálás iránt. Az elmúlt évek során számos olyan programot dolgozott ki, amelyek betekintést nyújtanak a hulladékgazdálkodás világába, és segítik a helyes gyűjtési, kezelési gyakorlatok, valamint a fenntartható gondolkodásmód elterjedését. A társaság óvodás kortól nyújt segítséget mindenkinek ahhoz, hogy tudatosabb életvitelt alakítsanak ki." - szól a méltatás.

A díj kapcsán Ladányi Roland, a MiReHu ügyvezetője kiemelte:

„A befektetett munkánkról ettől nagyobb országos elismerést nem kaphatunk. Köszönöm minden kollégámnak, ez a közösségünk sikere!”

Ladanyi
Ladányi Roland ügyvezető vette át a díjat

A MiReHu Nonprofit Kft. számára az elismerés további motivációt jelent, hogy folytassa innovatív szemléletformáló tevékenységeit és tovább fejlessze szolgáltatásait, hozzájárulva ezzel egy fenntarthatóbb jövő megteremtéséhez - fogalmaz a cég.

Magyarországon a Superbrands díjat 2004 óta adják át, az indulást követően 5 évvel később pedig az üzleti márkákra is kiterjesztették a minősítést, a Business Superbrands díj bevezetésével. A Superbrands díj elnyerésére pályázni nem lehet, azt független szakértői bizottság ítéli oda évente a piac vezető márkáinak. Az elbírálás során hangsúlyos szerepet kap a márka tradíciója, piaci teljesítménye, reputációja, valamint innovációs és márkaépítési tevékenysége.

 

 

További hírek

Olvasnivaló

 

Programok

Jelenleg nincsenek programok!