A MiReHu kampányt indít az élelmiszerpazarlás csökkentéséért
A MiReHu kreatív tartalmakkal és eseményekkel tarkított kampányának célja, hogy felhívja a figyelmet a tudatos fogyasztás előnyeire és a pazarlás mérséklésének fontosságára. A kampány szakmai partnere Magyarország nemzeti élelmiszerpazarlás-megelőzési programja, a NÉBIH által életre hívott Maradék nélkül.
A MiReHu Nonprofit Kft. közösségi média követőit arra ösztönzi, hogy mémek készítésével kapcsolódjanak a kampányhoz. A mémek az élelmiszerpazarlás megelőzésére hívják fel a figyelmet, és a #mirehumém hashtag használatával bárki megoszthatja alkotásait, ezzel erősítve a kampány üzenetét.
A kampány részeként a MiReHu bevezeti a „Felét a feléért” mozgalmat is, amelyhez éttermek és vendéglátóhelyek csatlakozását várják. A kezdeményezés célja, hogy kisebb adagok arányosan kedvező áron történő kínálatával csökkentse az ételpazarlást, és fenntarthatóbb vendéglátói gyakorlatot támogasson.
A MiReHu Nonprofit Kft. mindenkit buzdít a kampányhoz való csatlakozásra és arra, hogy tegyenek lépéseket egy pazarlásmentes jövő érdekében.